tirsdag 29. januar 2008

Firkantet


Jeg har dilla på Etaten serien. Fikk samlingen til jul og holder på å humre meg igjennom den i disse dager. Skrankedamen som får angst av folk som kommer for nærme, saksbehandleren som fyrer av den ene tørre vitsen etter den andre og sjefen som får eksem i ansiktet av all stresset. Ja, for det er jo ikke greit når medarbeidene gjør alt annet enn å betjene folket. Fra tid til annen flykter han ut i bilen og setter på Celine Dions "All by myself". Hehe, dette er morro for Mons.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hvem er Mons?

Snart tretti sa...

Haha, noen ganger når vi har møter og diskuterer bittebittebittesmå detaljer ler jeg og kollegaen bare "etaten" til hverandre mellom leppene... :)

Anonym sa...

Jeg har faktisk ikke sett på etaten, kanskje det er fordi jeg er en etats-arbeider og er redd for å kjenne meg for godt igjen? :P

Bettina sa...

Mons er katten inni meg