lørdag 26. januar 2008

Snøbrett

I morgen skal jeg stå opp seks. Om morgenen! Sånt gjør man bare hvis man har en veldig god grunn til det. Og det ha jeg. Jeg skal lufte snowboardet mitt i Oppdal. Andre gang jeg skal stå nå. Første gang ble jeg forelsket i brettet mitt. Jeg fikk det ikke helt til, men jeg likte følelsen. Så nå skal jeg begi meg uti bakken igjen. Æ gled mæ!

Hvis du er veldig oppmerksom har du kanskje sett et nytt element på siden min. Jeg har fått min egen boomblaster på venstre side. Min egen mixtape. 45 sanger som jeg har valgt selv. finetune.com er genialt! Den skal bli behørlig oppdatert i dann og vann.

2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Så rart at du bare har kjørt brett en gang før. Alltid tenkt på deg som en boardbabe! Men det er digg da, sant? Håper jeg får til å kjøre en eneste gang i år. Trenger mer snø eller hytte på fjellet:):) Håper det var digg å stå, ha en fin uke, Spetti!

Bettina sa...

Brettjente du og ja! Det er så digg det! Men jeg får angst når jeg får for stor fart og da faller jeg med vilje.. hehe. Vettu hva! Vi hadde misforstått bussruten så vi kom oss ikke til Oppdal.. Arrrgh! Men får ta det igjen! Ha en finfin uke du og!