onsdag 9. januar 2008

Skanking good music


Jeg går meg ofte vill i Myspaceuniverset. Men nå og da ramler jeg over små lysglimt blant all møkken. Jeg fant en sang i dag som fikk meg til å ville stupe salto i sengen og sprelle villt med beina. Big hand med big hand (sang nummer to). 

I tillegg var jeg i en antikvariatbutikk her om dagen og fant masse bra ska-cdér til spottpris. Blant annet en samling der et nytt band utmerket seg. Det viste seg at det var ett av mine yndlingsband Rancid sitt sidekick. The Silencers fra slutten av 90-tallet. Det syke var at jeg myspacet de dagen etter og da hadde bandet fanden meg laget en Myspaceside en dag etter at jeg kjøpte cdén!! Vi snakker et band som eksisterte i en kort periode for ti år siden..
Fikk en ny favorittlåt i sangen Brad Logan som jeg nå har lagt ut på myspacesiden min. 
 
Glad glad GLAD i ska! 

Ingen kommentarer: