tirsdag 15. januar 2008

Festivitas


Jeg gleder meg allerede til festival-sommeren! Ingen sommer uten festivaltråing. Dette året skal bli mitt første på Storås. Venter bare på at de skal annonsere band som får det til å krible i meg. Hittil er det ikke mye festivalene har å skryte av. Men Babyshambles på Hove hadde vært noe! 
Øya er et must. Fine festivalen som åpner øynene mine for nye band. I fjor gledet jeg meg villt til Lady Sovereign (bilde). Jeg var klink edru, men gikk fra konserten i en sinnsyk rus. Aldri før har en konsert gitt meg så mye energi og adrenalin. På vei hjem var jeg bombesikker på at jeg var en rappende sistah og yoét meg frem på fortauet. Til min kjære Trines store fortvilelse.. 


Dagens fangst:  Malajube - Montreal 40 
                        Lady Sovereign - Hoodie 



Dette er forresten første og siste gang jeg legger ut lenke til en rapper. Men Sov er og blir genial!

Ingen kommentarer: