mandag 14. januar 2008

musikkloningen


The Distillers er legendariske i mine øyne.
 Jeg satt og måpte første gang jeg hørte dem og har digget alt de har gitt ut. Nå er bandet begravet, men opp av askene kommer Spinnerette. Vokalist Brody Dalle (bilde) har ikke bare født Queen of the Stonages (QOTSA) Josh Hommes baby, men hun ha også lagd et nytt band med et lydbilde som er som snytt ut av QOTSAs nese. På Myspace siden deres har de hittil bare lagt ut smakebiter på låtene, men jeg syns det lover bra. Selv om jeg savner The Distillers hese hyl.

3 kommentarer:

Lilla sa...

Hei kulturbomben!! :) Ante ikkje at du va i bloggerverdenen, så koselig! Kordan går det i ny by? Klæm til dæ fra mæ! :)

AM sa...

Hei Bettis! Fikk et tips inn fra venstre (Jorun) her om at du hadde blogg også, det visste vi ikke. Nå må jeg lenke deg opp :D

Bettina sa...

hehe, jeg ble blogger i et svakt øyeblikk :) så får vi se om jeg klarer å holde ved like dette her jeg har startet. Her går det bra vettu! Jobber og henger med kjæresten. Sees rundt dere to!