søndag 13. januar 2008

Hodetelefoner


Egentlig sverger jeg til Koss hodetelefoner. Tommelen opp mht lyd. Men jeg har alltid hatt lyst på litt store hodetelefoner. Så jeg kjøpte Wesc (bildet). Resultat: Skuffelse!
Lyden var hul og ikke i nærheten så bra som Koss sin. I tillegg var den opprinnelige ledningen ganske så kort. Går ikke ned til lommen en gang. Så da må medfølgende skjøteledning til.. Dette fører til knitring.. Aaah! Så nå fikk jeg en aldri så liten smekk på lommepungen og en ny påminnelse om å ikke kjøpte ting som ser fin ut der hensikten egentlig er at den skal låte bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er ikke den eneste som er skuffet! Jeg fikk mine i posten i dag og synes de høres helt jævlig ut! Jeg var nødt til å google og finne ut om det var meg det var noe galt med, så havnet jeg her hos deg.
Det er som om de har "forstørret" lyden du får i proppene som følger med ipoden.
Skal la mine stå med lyd på i stereoen resten av helgen for å se om de blir bedre etter å ha kjørt seg inn litt.
Men jeg har mine tvil, de ryker nok rett tilbake til cdon.com på mandag.
Det er skandale å ta så mye for noe som høres ut som dritt.
Klemmer på hodet gjør de også, etter kanskje 20 min bruk. Og jeg er jente OG har lite hode!

Bettina sa...

Bra det ikke er bare meg som føler det slikt. Kjæresten hørte ikke forskjell på Koss og Wesc.. Men jeg syns det er hårreisende forskjell! Men når det er sagt syns jeg Koss sine hodetelefoner klemmer på tinningen. Tygger jeg tyggis eller spiser jeg en sjokolade, da er jeg dømt til å få vondt i tinningen etter 30 sekunder..!