fredag 1. februar 2008

Brillefin

Da jeg var fjortis hadde jeg runde, lilla, halvfeite briller. Jeg kledde de ikke. Men nå skal jeg gjøre et nytt forsøk. Det er ikke det at jeg VIL gå med briller. Men linsene mine er ikke alltid greie mot meg. Selv om de er ganske tålmodige: jeg bruker de tross alt fra morgen til kveld.

Jeg har lagt av et par svarte briller med hvit stripe i midten. Jeg pleier å se ganske streng ut med briller, men med disse så jeg i hvert fall halvnormal ut. Og brillene skal brukes på jobb i dann og vann. Bare for å bygge opp under klisjeen at bibliotekarer er brillebeskuende mennesker.

Dagens fangst: The Automatic - Monster

4 kommentarer:

AM sa...

Men det er jo på en måte litt artig å bygge under klisjeen også?;)

Bettina sa...

Så absolutt! Klisjeer er til for å brukes ;)

Anonym sa...

Jeg har vært en aktiv brillebruker selv, etter jeg fikk mine tidligere i vinter.

Jeg tror du er fin!

Anonym sa...

Jeg er fornøyd vet jeg :)