søndag 17. februar 2008

Lydbok schmydbok

Folk skryter sånn av lydbøkene. At det er så deilig å høre på mens man gjør andre ting. Jeg tenkte å prøve ut saken. Lånte med meg Kompani Orheim av Tore Renberg. Har prøvd å lese boken, men det gikk litt trådt. Mye fordi jeg forventet meg en Mannen som elsket Yngve 2. Men bøkene har jo lite med hverandre å gjøre. 

Dom: Lydbøker passer visst ikke meg. Jeg glemmer å følge med. Tankene løper løpsk og plutselig våkner jeg av dvalen og skjønner lite av hva mannen snakker om. Tror jeg har litt AD/HD når det gjelder dette mediumet. 

Nei, får gjøre det på den gammeldagse måten, gitt..

Apropos Tore Renberg: så Mannen som elsket Yngve på fredag. O h    m   y     g   o    d   !   ! Beste norske filmen jeg har sett noengang! Fin, fin, FIN tvers igjennom! Filmen er ganske hypet opp for tiden, men det fortjener den som bare fy!!

Dagens musikktips: Musikken til Filmen. Her får du smaksprøver.

Ingen kommentarer: