mandag 11. februar 2008

Butikken med det rare i

Jeg har funnet min yndlingsbutikk her i Trondheim. Butikken ligger i en koselig bydel kalt Bakklandet (eller Bakkeland som jeg iherdig prøver å døpe den om til) og heter Sukker. Butikken har unike små dingsedupper og søte klesplagg laget av en samling designertrøndere. For er det ikke genialt morsomt å kalle krusserien sin for Tom Krus og undertøyet for Piss off!? Var spesielt et designermerke som falt i god jord hos meg; de heter trythisathome. En del av produktene kan du se her.

Ellers? Sett Juno. Anbefales! Artig med en tenåringskomedie som ikke er hjernedød og som faktisk har en del morsomme situasjoner å komme med.

Dagens musikkreplikk:"keep your friends close but THE ENEMY closer" 

1 kommentar:

Anonym sa...

Fineste butikken.
Også er jeg imponert over at du skrev bakklandet og ikke bakkeland