fredag 29. februar 2008

iPopp!


I dag fikk jeg pakke fra Postmannen! Pakke er bra. Men denne gangen var det faktisk innpakningen som var artigere enn selve pakkeinnholdet. Stoore bobleplast, på størrelsen med buttoner, omringet selve innholdet. Sånt bringer barnet frem i en. Makan til PANG! lyd skal man lete lenge etter. Da jeg omsider løsrev meg fra bobleplasten åpenbarte det en iPod seg. Joda, jeg visste da det. Jeg bestiller jo ikke ting i blinde heller. Min tredje mp3. Det må til når man klarer å ødelegge displayet på alle de forgje. Syns det skjer hvert år, jeg. Men det er første gang jeg kjøper en iPod. Egentlig var et slikt innkjøp en uting i mitt hodet. Jeg har allerede en Mac, men har alldeles ikke blitt en omvendt Macentusiast fordet om. Men når Macen ikke takler et annet mp3 merke plugget i seg, ja, da må man bite i det sure Eplet (anti-Mac humor gitt..) og punge ut for en iPod. Er nok en Windowsfantast når alt kommer til alt..

Ingen kommentarer: