søndag 28. september 2008

Påfyll

Musikknerd. Jeg er og blir en musikknerd. I helgen samlet jeg opp en bunke musikkmagasiner som jeg ikke har fått gått igjennom, og lenket meg til Myspace. Søkte opp bandene jeg syns hørtes interessante ut og fant faktisk myyye bra! Ingenting er som å utvide musikksamlingen sin. Dette er noe av det jeg kom frem til:

The Pigoen Detectives: Disse har jeg vært borti før, men fikk først nå satt meg skikkelig inn i dem. Indie rockere med sans for gode melodier.

Mystery Jets: morsom og iørefallende pop som er som skvist ut av en 80-talls hjerne. 

Laura Marling: Søtt kvinnemenneske med en bra stemme og en dæsj høstlige, rolige melodier.

Resten av oppdagelsene + litt gammelt nytt finner man i min nylig lagde mix tape på venstre side av skjermen. 45 håndplukkede sanger at your service.

Ingen kommentarer: