lørdag 27. september 2008

Blekk på hjernen

Jeg sluker Miami Ink episodene for tiden. Helt hektet på serien. I tilegg har serien kastet bensin på min allerede brennende tanke om å tatovere meg. Dette er så absolutt ikke bare et innfall, men en gryende tanke jeg har hatt i ti år nå. At jeg fremdeles ikke vet hva jeg vil tatovere, er egentlig en skam, men jeg vet hvordan utformingen skal være. Pop art aktig. Med farger! Jaa! I min desperate søken etter motiv tumlet jeg over en tatoveringsbok for bibliotekarer. Boken inneholder midlertidige tatoveringer som du kan klistre på deg. Hva med en I love Dewey tattis?

Nattens musikkvalg: City and Colour. Kan kanskje karakteriseres som en litt mer sprelsk Thomas Dybdahl? 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei sann .

Vi ville bare informere deg personlig om at vi har Kat Von D/Chris NuNez egene disigner capser på vår Netthadel det er jo den dama som inspirer di fleste jenter /gutter å for den slags skyld )

https:// dob.nordicshops.com

og mange flere ting fra dem , Disse er orginal varene fra statene (usa ) alt annet er kopier eller kina replikaer .

Samt vi har alle capsene dem har gitt ut intilvidre på vår nettbutikk :https://dob.nordicshops.com å med dette har vi flere kule efekter fra mange kjente steder / merker/firamer/tv serier .
Som Miami ink /Skin industry /Fatkid tattos /Guinnesn (øl merker) /Hustler /Rout 66 pluss mange mange flere ting .

Vi har premiære bileter i Konkuransene våre og gratis frakt pluss(muligens Miami ink Efekter å ) som Konkuranser Har vi ikke Ekspedisjons Gebyrer på vår handel .

Håper du tar en titt innom .

Velkommen er du !!!!!

suporten vår ligger for tiden på the.best@live.no