mandag 21. juli 2008

Sommer & Bursdag


I neste uke kan Kulturbomben plusse på ett tall på alderen sin. Det er med blandede følelser jeg begir meg ut på en uungåelig tur opp til 30-tallet. Men jeg er så heldig at jeg kan klamre meg til en ung kjæreste hver gang alderen tynger for mye..

Uansett. 28 års dagen feires i København. Vi reiser GRYtidlig på bursdagen min og får således hele dagen å gå på. Gleder meg villt! Blir den eneste skikkelige ferien i år for meg og kjæresten så den her skal vi utnytte godt.

København har mye artig å by på. Alt fra designerhotellet Fox Hotel til fristaden Christiania. Begge skal selvsagt besøkes. Agendaen er å finne unike småbutikker (her må sidegatene saumfares), dejlige spisesteder og kose oss på Tivoli. Men med min gryende karusellskrekk og diverse oppslag i mediene for tiden, så skal jeg i hvert fall holde meg på bakken på Tivoliet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi SKAL kjøre karusell! Jeg kan passe på deg. Dessuten er jeg ikke SÅ ung.

Anonym sa...

For de av oss som for lengst har passert 30-tallet kan vi trøste den unge med at livet bare blir bedre jo eldre man blir. :)

Gtratulerer med dagen! :)

Snart tretti sa...

Og jeg trodde du bare var 26... hehe3

Gratulerer med dagen på forskudd - og KOS dere på ferie!

Bettina sa...

Takk alle tre :) Ja, gjett om vi skal kose oss! Sitter her å tripper allerede og det er ennå en hel uke til vi drar.. ooohoooi!