lørdag 19. april 2008

I ny innpakning



Ting skjer. Flyttet inn med min fineste. Pakket ut og plassert i hytt og pine. Fått den fineste lesekroken med rød lenestol og bokhyller rundt. Riks-TV på plass. Et innfall gjorde at jeg nå også  har Playstation 2 i min stue. Resultat? Øm tommel. Nå svever jeg på mitt snowboard både i søvne og etter jobb. Blir så hektet jeg. Så vidt jeg rekker å si hei til min kjære, så må nok på avvenning snart. Har også byttet arbeidsplass. Innenfor samme høgskole, men en annen avdeling. Så nå driver jeg faktisk et bibliotek alene. Uten budsjettbiten. Takk og pris. Mattematikk frastøtes i mitt hode.

Gir dere i dag en sang i Iggy Pop stil. Skikkelig lørdagssang om du spør meg. Klar for fest? Oooo yees! The Rotters Club - The Clapping song. *clap clap clap clap*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vår stue, kjære. Vår stue:)