søndag 30. mars 2008

Digitalt bibliotek


Jeg tror jeg må ha sovnet og våknet 1 år seinere. Librarything har visst rukket å bli verdens største bokklubb før jeg fikk øynene opp for det.. Dette er altså et nettsamfunn der man legger inn bøker man har i hyllen eller bøker man har lest /vil lese. Man kan finne folk som leser det samme som deg og man kan delta i diskusjoner om bøker / litteraturemner man har interesse for. Jeg bestemte meg for å teste det ut og meldte meg inn i samfunnet i dag. Til nå har jeg bare registrert en liten del av bøkene mine og snust litt rundt på siten. Dette virker absolutt lovende! Man kan til og med få vist bøkene sine på bloggen. Hvis det er noen andre som også er medlem der er det bare å skrike ut :)

Musikktipset i dag er av en noe spesiell art. Noe så unikt som støypop. Times New Viking har laget iørefallende låter ispedd skranglete instrumenter. Det er akkurat som å høre på et dårlig lydopptak. Så kan man jo undre seg over hvorfor man gidder å høre på slikt? Fordi det er spesielt og litt spennende :) Dessuten har et par av låtene snikt seg inn i hjernebarken min.

Ingen kommentarer: