søndag 30. mars 2008

Kunstfreak

Begynner jeg å spille Playstation blir jeg hektet, spiller jeg på spillautomater blir jeg stående og begynner jeg å by på auksjoner er jeg solgt! Etter inspirasjon fra Grombaben har jeg begynt å by på kustauksjoner. Jeg og min kjære skal flytte inn i ny bolig om to dager, og da kan jo ikke veggene prydes av konsertplakater lenger. Mine kollektivdager er talte. 

Jeg har allerede tapt et pop art bilde noe som forårsaket dyp øyeblikkelig sorg. Jeg er jo tross alt enebarn. Jeg trodde jeg var taktisk og bød for siste gang rett før auksjonen ble avsluttet. Men jeg var visst ikke den eneste som var smart.. Ett minutt senere var jeg overbydd og bildet ble historie. 

Nå satser jeg alt på at mine to andre auksjonskupp skal gå igjennom. Men foreløpig ser det ut som en skygge forfølger meg og byr over på alt jeg måtte fatte interesse for. Men jeg skal trampe på skyggen og sloss mot de usynlige. Veggene kan tross alt ikke forbli hvite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Jeg har forsøkt meg jeg også, men jeg tror ikke jeg har funnet noen bra auksjon ennå (den eneste jeg har prøvd meg på var veldig dyr). Hvor er det du ser på kunst?

Bettina sa...

Shopper litt på fineart.no jeg. De har mye rusk der, men godbiter innimellom! Og en del kjente folk og. Anbefales :) Men du! Hold deg unna det JEG skal by på da.. hehe ;)