lørdag 26. april 2008

Jimmy spiser verden


Da var første festival booket for min del. Ble Norwegian Wood, fredag og lørdag. Gjett om jeg gleder meg til Billy Talent, Queens of the Stoneage og Jimmy Eat World. De to første har jeg digget en stund, men Jimmy har for meg vært et one-hit-wonder band som spilte da jeg var fjortis. Bestemte meg for å ta et dypere dykk i Jimmys verden. Lånte Bleed American på biblioteket. Oioi! Platen var tvers igjennom genial!! Den føk rett opp på topp 5 listen min. Shite!

Siden Bleed American er datert 2001 måtte jeg også finne ut hva de hadde drevet med i det siste. Myspace kommer alltid godt med da. Må si jeg ble litt skuffet over det musikalske anno 2008, men kanskje det vokser på meg. De har blitt bløtere i kantene.

Uansett. Her har dere 2 råe sanger fra Jimmy Eat World (Youtube):


1 kommentar:

Anonym sa...

For min del kræsjer det med andre ting...

Men, jeg ville si at jeg har tagget deg! ;)
http://lunacia.net/2008/05/n-to-tre-p-det-fjerde-skal-det-skje.html