søndag 9. desember 2007

Legitimering

Folk snakker om det vanskelige andrealbumet. Jeg snakker tasteangst ved første berøring. Nok en nyutsprungen blogger hilser verden. Hvorfor skal så også jeg begi meg ut i dette blogguniverset? Er det ikke nok forvirrede tanker som svirrer rundt i verdensveven? Min enkle grunn, som så absolutt ikke er unik, er fordi jeg vil dele min musikkfascinasjon, min trang til å oppdage ny musikk, min søken etter bøker som fanger meg og min glede over fargesprakende, moderne kunst. På siden min vil du finne kulturrelatert innhold med temaer som feminisme, ska, punk, homofili, psychobilly, pop art, rock og reggae.

Med bankende hjerte gir jeg dere dagens tips:. Et tips for en som vil ha en sang på hjernen. Jeg er vanligvis ikke fan av blandingen pop og punk, men denne duger. Rancid møter Green Day, jeg gir deg Left Alone med City to City
Sjekk Myspacen for å høre sangen: http://www.myspace.com/leftalonepunx

Og ja, jeg har ikke lært meg å legge inn lenke til en side ennå.. Ting tar tid.

Avslutningsvis lover jeg at neste tips ikke skal ha slikt et kommersielt sus over seg.

1 kommentar:

Heidi Fleiss sa...

Søteste du, velkommen som blogger!
Marker tekst du vil ha klikkbar og trykk på knappen med en jordklode og lenke på (til venstre for der du velger om teksten skal være midtstilt eller sidestilt), og sett inn url.

Alternativt kan du skrive følgende kode hvis du foretrekker html:

< a href="http://siden-du-vil-linke-til.com">
Tekst du vil ha klikkbar < /a>

bare uten mellomrom i tag'en.

Jeg skal sjekke ut Left Alone, og følge med på gode tips fra supersnupp!