fredag 27. juni 2008

Skål!



Jeg har en svakhet for reality program. Jeg sluker dem rått. Men sjelden har jeg funnet et show som er så actionfyllt som MTVs "A shot at love with Tila Tequila". Programmet har alt: drama, fyll, følelser, morsomme oppgaver, streite og heite gutter, skeive og enda heitere jenter og en bifil ungkarskvinne. 

Hovedpersonen Tila er en modell/artist som søker kjærlighet hos både gutter og jenter. Showet er akkurat som Ungkaren bare mer juicy. Du skal lete lenge etter et show med så mye action. 

Siden jeg og kjæresten ikke har MTV, har vi sett episodene på MTV sine sider. Vi slukte hele første sesong av showet på få dager. Gleden var stor da vi fikk vite at det ikke bare var en oppfølger til første programmet, men også at showets morsomste person, en liten italiener, har fått et eget reality show. Gi meg litt trash-TV og jeg er i himmelen.. Sad, but true!

Ingen kommentarer: